Rosmah Mansor dan Islamic Fashion Festival

Sebenarnya berkenaan isu Rosmah Mansur menghina Rasulullah di dalam Islamic Fashion festival atau juga dikenali sebagai Busana Muslim Antarabangsa, Kita elihat isu ini sudah mendapat liputan yang sangat meluas baik di dalam blog-blog malah di akhbar terkenal seperti Malaysiakini dan Harakahdaily.

Namun apa yang berlaku ada golongan yang tidak dapat menerima kenyataan bahawa Rosmah menghina Rasulullah.

Bukti-bukti yang jelas agar semua pihak berpuas hati dan tidak menuduh sesuka hati.

Baik kita mulakan sekarang,

Apa kaitan Rosmah Mansor dan Islamic Fashion Festival?

Rosmah Mansor merupakan penaung bagi program bodoh yang menghina Islam ini. Sebagai buktinya boleh dilihat sendiri di dalam website beliau sendiri di bawah ini screenshot dari Website Rosmah Mansor. Rosmah sendiri membahasakan dirinya sebagai penaung, (As patron of Islamic Fashion Festival...)


Apa yang menyebabkan rakyat marah dengan Rosmah Mansor?

Orang Islam marah apabila Rosmah dan Najib terlibat dengan program yang kononnya menggunakan nama Islam, tetapi langsung tiada ciri-ciri pakaian Islam. Berikut contoh gambar-gambar yang boleh di lihat di majlis tersebut.





Apa yang lebih menimbulkan kemarahan ialah apabila salah seorang daripada peragawati Busana Muslim kononnya itu memaparkan nama Muhammad di dalam tulisan 'inverted' disongsangkan seperti cermin sebagai corak di kawasan payudara dan perutnya.


Update : Link untuk gambar-gambar sila klik sini

ads

Ditulis Oleh : .:: AMIRUL AMIN ::. Hari: 9:30 AM Kategori:

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

 

Sponsorship I

Sponsorship II

Sponsorship III