GEMPAR - Kerajaan PASRAEL Mohon Halalkan RM993.75 Juta Wang Kerajaan Pusat




Hutang...Hutang...Hutang....
Siapa yang tidak pernah berhutang?

Gomo nak ulas isu Hutang kerajaan Negeri Kelantan di bawah Pentadbiran PAS ini. Apakah anda semua tahu berapa jumlah keseluruhan Hutang yang di tanggung kerajaan PAS Kelantan ini? Hutang yang mana merupakan Hutang paling tinggi dalam Negara Malaysia ini. Di antara negeri negeri lain Kelantan lah yang mempunyai Hutang yang paling banyak dengan kerajaan Pusat.

RM 993.75 Juta
Fuh....banyak betul hutang kerajaan Negeri Kelantan ini, sudah hampir 1 Bilion ringgit Malaysia. Namun itulah hakikatnya yang nyata dan jelas bahawa Kerajaan Pusat iaitu kerajaan BN banyak menyalurkan bantuan Keewangan kepada kerajaan PAS Kelantan selama ini.

Namun PAS di kepalai wali terompah sedikit pun tidak menghargai bantuan dari kerajaan BN ini malah sanggup pula mendoakan Doa bala Pecah Perut kepada Kepimpinan BN.

PAS menjaja ke sana sini dalam pentas pentas ceramah nya bahawa Kerajaan BN menidakkan Kelantan dan kerajaan BN lah menyebabkan Kelantan tidak maju kerana tidak membantu Pentadbiran PAS Kelantan.

PAS turut menyatakan oleh kerana Kelantan di Tadbir PAS maka Kerajaan Pusat menjadi pilih kasih dan menepikan Kelantan dari landskap pembangunan.

Ewah ewah....bukan main PASRAEL ni menfitnah kerajaan BN. yang selama ini pembangunan di Kelantan adalah usaha kerajaan BN. Lihat sahaja Hospital, Sekolah, Itu ini semua kerajaan BN yang bangunkan. Malah MASJID rumah Allah juga kerajaan BN yang bina. Nak harapkan PASRAEL apa yang di bina?

Si Nik Ajis tua Kutuk tu bila di tanya pembangunan Kelantan maka dengan BODOH dan selamba menjawap mereka mempunyai TESCO. TESCO Kepala BAPAK Nik Ajis lah!!! TESCO tu milik Yahudi, di bina pun atas nama Syarikat. Takda kena mengena dengan kerajaan negeri pun. Tu lah kebodohan Nik Ajis ni.

Gomo taknak ulas panjang isu hutang Kerajaan PASRAEL Kelantan ni. Tapi Gomo minta pihak PAS Jawap mengapa begitu banyak pinjaman yang di pohon dari kerajaan Pusat. Dan jelaskan kepada rakyat Kelantan kemana mengalirnya wang sebanyak itu.

Jangan sampai kami BOGELKAN satu Persatu apa yang Nik Ajis dan keroni sepakat lakukan dalam aktiviti Songlap menyonglap Duit ni. lagi satu....Hutang tu mana boleh HALAL!!! Kalau halal rakyat tak dapat hasilnya, yang dapat Nik Ajis dan Keroni je...!!!

Jawap Nik Ajis Wali Terompah!!!

Psssttt.....Gila banyak kerajaan Pusat bagi pinjaman, Gua punya pinjaan Rm30 ribu sampai sekarang pun tak dapat dapat lagi......emmm PAS di manjakan..Gua di anak tirikan....sedih siot!!

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sebarang Maklumat Sila Emel ke: papagomo.com@gmail.com 

SUMBER : http://www.papagomo.com/2010/11/gempar-kerajaan-pasrael-mohon-halalkan.html

ads

Ditulis Oleh : .:: AMIRUL AMIN ::. Hari: 9:35 PM Kategori:

1 comments:

  1. kih3.. fakta mana la amik ni.. fakta yg menyangkal fitnah ini telah lama terkandung dalam laporan audit negara.. kelantan bebas defisit.. bagaimana boleh hutang meningkat.. dan tiada kira2 yg jelas tentang hutang di ataas.. ternyata perjuangan UMNO ni tempah nerka.. fitnah3..

    ReplyDelete

Blog Archive

 

Sponsorship I

Sponsorship II

Sponsorship III