Bebal atau Kebal


kata abang dia pak ali ( bukan nama sabanarnya ) adik saya sikarang ( pak nurdin bukan nama sabanar ) suda 3, 4 x suda tarabang ke indun balajar ilmu kabal dan mcm ilmu katanya sama aki ... sampai c abang ini membuat aduan d balai puliss gara2 perbuatan adik dia yg sumbung, bongkak,takabur..dia mancabar siapa saja sikarang d kota marudu..bukan itu saja semua jenis ketua2 yg ada d kota marudu dia mau lawan katanya .

kata adik dia lagi ... d dunia ini indada yang dia takuttt dan kata dia lagi indada yang buli kasi mati dia di dunia ini ..siapa barani buli bawa semua jenis sinapang dan timbak dia .. kata2 ini d amburnya d mana2 pinjuru kota marudu. INIlah firaun kota marudu dengan ninja kingnya, dengan purujikk yng dia tipu uranggg..nasiplah bukan aki d kasi dengar ...!!!

mau juga aki cuba kabal dia ni kalau talinga aki dengar dan dia minta d cuba ...butul2kah kebabalan dia ...nama saja islam lupa usul asal. kalau ko kaya pun janganlah tambirang..kekayaan ko ini hasil ko tipuuuu .

sudalah bodoh sombong dan takaburr ... lupa diri mcm dunia ini dia punya, macam inda pandai mati, macam dia saja yang kaya. Al kisah firaunn dari kota marudu yg d sahkan oleh abang sendiri katanya adik dia sikarang butul2 BABAL ...petikan kata2 c babal ini yg d ceritakan oleh abannya patang tadi pada aki.

ads

Ditulis Oleh : .:: AMIRUL AMIN ::. Hari: 2:09 AM Kategori:

Blog Archive

 

Sponsorship I

Sponsorship II

Sponsorship III