(Gambar) Akibat Suka Block Kereta Orang



Kalau di bandar atau di tempat keje yang tempat parkingnya kurang mesti biasa dengan kes-kes kereta block depan…

Sebab tak ada parking suka2 hati je block dah la tu block depan kereta orang bukannya nak letak catatan no telefon ka apa kat kereta …


Senang la orang call suruh alih kereta..

Akibatnya kena tampal surat ‘cinta’ kat kereta…kira ok lah surat ‘cinta’ daripada cermin pecah tak pun kemek kena tedang…hahaha






ads

Ditulis Oleh : .:: AMIRUL AMIN ::. Hari: 8:58 AM Kategori:

Blog Archive

 

Sponsorship I

Sponsorship II

Sponsorship III