Pink memang sesuai untuk si kakak

Memang sesuai pabila wanita memakai warna pink.Tetapi kadangkala tidak perlulah menunjukkan sikap obses terhadap warna pink itu kepada khalayak ramai.

Mungkin kakak dibawah ini 'tidak sengaja' berfesyen sebegitu.Tapi itu hanya satu kemunkinan.
"Dia tak sengaja la"
"mana la nak perasan baju dia terangkat"
"kan dia tengah duduk tu,apa masalhnya"



itu munkin yang dapat didengari daripada orang yang melihat gambar di bawah...
Tapi...



"da cantik dah dia pakai tudung,muka pun ok tapi pakai baju transparent pulak..
Mungkin fesyen la,dalam pon pakai lengan panjang...ok la..Tapi sekali singkat la baju dia..adushh..singkat sangat uh..memang nak tunjuk la uh yang dia minat kat warna pink kat orang...
"

Petikan daripada dialog saksi di tempat kejadian.

So,kepada wanita-wanita sekalian nanti tengok la sikit pabila
berpakaian uh yer.Renung-renungkan dan selamat beramal :)

ads

Ditulis Oleh : .:: AMIRUL AMIN ::. Hari: 5:49 PM Kategori:

1 comments:

  1. delete la gambar ney.. dah la dia tak perasan, awk pulak g tambah dosa dye dengan upload, pastu 1 dunia tengok. awk pun patut insaf. cukup hanya beri peringatan, tak perlu upload gambar bagai.. ==' memalukan !

    ReplyDelete

Blog Archive

 

Sponsorship I

Sponsorship II

Sponsorship III