Penggunaan Tulisan Jawi Pada Iklan Yang FAIL

GAMBAR-GAMBAR LAWAK, GAMBAR-GAMBAR LUCU, GAMBAR-GAMBAR PELIK


Cuba anda baca tulisan jawi kat billboard pada gambar kat bawah ni mengikut bacaan yang sebetulnya iaitu dari kanan ke kiri. Tengok apa yang anda dapat.

Patut la pelik semacam je tengok tulisan jawi tu, sebijik-sebijik macam tulisan rumi. Rupanya memang tulis ikut tulisan rumi dari kiri ke kanan. Cuba korang baca.

ads

Ditulis Oleh : .:: AMIRUL AMIN ::. Hari: 8:03 PM Kategori:

4 comments:

  1. Sape la ygg bodo wat iklan ni

    ReplyDelete
  2. puasa aku eja mcm biasa..pelik gila bunyi//

    ReplyDelete
  3. Ptotlh temangak2 ak bce tulisan jawi ni. Stupid

    ReplyDelete

Blog Archive

 

Sponsorship I

Sponsorship II

Sponsorship III