BERTUDUNG TAPI BERBOGEL


Kali ini aku nak publish pula beberapa gambar yg kengkawan email kat aku.. pastu aku simpan sebagai koleksi yang aku sebut"BERTUDUNG TAPI BERBOGEL".. So di sini aku nak berpesan kepada diri aku, keluarga dan terutamanya padaanak isteri aku supaya jangan buat camni dlm gambar ni... memalukan keturunan keluarga kita...

Bila berpakaian biarlah bersopan dan menutup aurat.. bukan tutup aurat cacamarba spt yang dipaparkan dalam gambar2 ni....

So kena jagalah maruah keluarga lebih2 lagi maruah diri sendiri...

Bila tgk gambar... insaflah.. jagalah maruah kita umat Islam..



Yg ni fesyen apa ni.. nampak habis rahsia bawah luar dalam..




Ni lagi satu... inikah fesyen org Islam.. hati2 lah bila berpakaian.




Tak ade guna kalau tutup tapi jarang.. sampai nampak yg dalam.




Ini pula tutup rambut tapi lutut tangan buka habis.




Mak ai... byk nye lemak kat bawah tu.




Fesyen sukan terkini kot.




Sebagai suami tegur2 lah.




Sampai nampak G string????



Lain kali hati2 semasa memilih pakaian pengantin... tak ade makna tutup aurat tapi terdedah... dlm masjid pula tu semasa angkat nikah...
Alahai...

ads

Ditulis Oleh : .:: AMIRUL AMIN ::. Hari: 2:01 PM Kategori:

3 comments:

  1. benci btoll lah ak tngok pic nie...bodohhh nk mampus.bek xpyah pkai tdung klu napok aurat.ingt tdung je ke yg wajib tutup

    ReplyDelete
  2. Ini semua gambar palsu buat macam gambar keluaran budak kecil Utusan

    ReplyDelete

Blog Archive

 

Sponsorship I

Sponsorship II

Sponsorship III