Wakil kelab UMNO luar negara puji Anwar

Anak muda yang berjiwa merdeka dan bebas dari maklumat terutamanya dari anak muda luar negara sudah pasti fikiran mereka lebih matang dan terbuka.

Mereka sudah bosan dengan cara politik umno dan mereka juga tidak segan silu memuji pemimpin dari Pakatan Rakyat terutamanya Anwar Ibrahim.

Agak MEMALUKAN! Apabila Pemimpin Umno (baik dari pelbagai peringkat) di kritik secara terang-terangan oleh wakil Kelab Umno luar negara, Moscow dan Soul dalam satu program di Astro Awani sempena Perhimpunan Agung Umno 2010..

Dakwa wakil kelab Umno luar Negara ini, pemimpin2 dlm kerajaan (Umno) susah untuk didekati, banyak protokal dan sebagainya, sehingga menjadi punca penolakan anak muda kepada Umno dan Barisan Nasional..

Dalam masa yang sama, mereka telah memuji gaya kepimpinan Pakatan Rakyat, khususnya Anwar Ibrahim sebagai seorang yang humble, sederhana, mudah didekati dan sebagainya..

Kalau dah penyokong (mahasiswa) tegar Umno pun buat pengakuan 'berani mati' ini, korang fikirlah apa reaksi anak muda negara yang lainnya..mungkin di sini menjawab persoalan, kenapa kerajaan begitu bersungguh2 mahu menyekat mahasiswa daripada berpolitik...fikir2kan...
wallahua'lam..

p/s: Hipokrit bukan? kata mahasiswa tak boleh berpolitik, tetapi kelab Umno luar negara ini apa boleh pulak ditubuhkan..





ads

Ditulis Oleh : .:: AMIRUL AMIN ::. Hari: 4:12 AM Kategori:

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

 

Sponsorship I

Sponsorship II

Sponsorship III