Perbezaan Antara Kelantan Dan pahang

Anda perhatikan dengan teliti


video

ads

Ditulis Oleh : .:: AMIRUL AMIN ::. Hari: 12:17 PM Kategori:

4 comments:

  1. video perbezaan Pahang dengan Kelantan memang best..untuk bahan kempen PRU/PRK negeri2 seperti Kelantan,Kedah,Terengganu,Perlis pasti gempak la..tp negeri2 yg ada DAP xleh guna,pasal xada pun suruh undi DAP..mungkin PAS dan PKR boleh menang di Perak tanpa DAP?atau Negeri 9 atau Melaka?mungkin juga PAS boleh menang di Sarawak tanpa DAP..

    ReplyDelete
  2. Bodoh, kenapa ambil contoh tempat di negeri Pahang yang kurang maju. Kenapa tak ambil gambar HOSPITAL TEMERLOH, STADIUM KUANTAN, UMP, UITM, KEMAJUAN BANDAR JENGKA, dan sebagainya.

    Fikir logiklah..berapa ramai orang kelantan yang suka dok kelantan...diorang lebih rela merantau dari dok kat kelantan...tak caya tengok je kat KL, bersepah2 bangsa tu..

    ReplyDelete
  3. bodoh..kalau orang kelantan duduk Kl,adakah bermakna Kelantan miskin?aku org shah alam,kerja kat KL,beli umah kat Kl,adakah Shah Alam mundur?bahalol,berhujah macam UMNO tahun 70an..

    ReplyDelete
  4. Rasanye hujah tu cam AMNO sekarang kot, AMNO dulu ade gak nampak usaha nak bngun kan bangsa, tapi amno sekarang bnyak fikir politik dari bangsa, berebut-rebut nak jadi pemimpin untuk penuhkan poket...tapi apa2 pun, jika ia dimulakan dengan bangsa, tak kemanalah perginya, tapi jika ia bermula dengan Islam, insyaAllah, akan wujudlah sebuah perpaduan dan pasukan yang cukup hebat...

    ReplyDelete

Blog Archive

 

Sponsorship I

Sponsorship II

Sponsorship III