RUMAH YB YAHYA HUSIN: OOOO CANTIK SEKALI

RUMAH-rumah menteri di Sabah memang hebat-hebat. Kelihatannya seperti Istana. Siap dengan penjaga pintu dan yang bukan islam pasti ada anjing dan yang Islam juga kekadang ada anjing untuk menjaga keselamatan anak bini. Kalau mahu ketemu mesti ada perjanjian dan isi borang beda dengan rumah Nik Aziz tanpa pagar tanpa penjaga dan siapa bisa masuk kapanpun.


Dalam gambar kelihatan rumah YB Yahya Hussin yang ketika itu baru saja dua tahu menduduki kerusi menteri sudah ada istana indah seperti kediaman sultan dan hampir menyamai Khir Toyol di selangor  yang katanya dapat bikin istana 27 juta kerana hasilnya selama menjadi doktor gigi, padahal kala di Sandakan tinggal rumah sewa kerajaan.

Memang beginilah para pemimpin kita yang hebat dan selayaknya juga mereka tinggal di rumah yang hebat dan canggih sekali sebab pemimpin memang begitu selayaknya dan rakyat bisa saja tinggal dalam reban ayam sebab selayaknya begitu, cuma diperlukan dengan janji segala macam setiap lima tahun sekali dengan suapan RM50 pasti BN menang dan terus memerintah.

Selamat tinggal di istana Indah


Share

ads

Ditulis Oleh : .:: AMIRUL AMIN ::. Hari: 9:32 AM Kategori:

Blog Archive

 

Sponsorship I

Sponsorship II

Sponsorship III