Karam Singh Walia berkeras mengeluarkan perkataan "Melayu Lancau"


Bergegar dunia satelit apabila isu Karam Singh Walia yang sedang dalam keadaan Mabuk tunggang langgang mengeluarkan perkataan Kecat kepada beberapa anak muda Melayu yang sedang berada di kedai makan sepertimana di dalam Video tersebut.






Hasil dari desakan anak anak muda Melayu itu maka Karam Singh Walia bangun lalu memohon maaf di atas ketelanjuran kata katanya itu namun Karam Singh Walia berkeras mengeluarkan perkataan "Melayu Lancau"

Aku yang melihat rakaman Video ini berpendapat Karam Singh Walia sebenarnya telah mempamerkan satu tindakan yang tidak bijak kerana dalam keadaan yang Mabuk beliau berada di tempat Khalayak ramai dan kemudiannya melakukan kekecohan. Harus di ingat Karam Singh Walia merupakan satu Celebriti Hiburan dan sewajarnya menjadi Tauladan kepada semua.

Namun demikian aku tidak menyokong apa yang di lakukan oleh para pemuda Melayu dalam kejadian berkenaan memandangkan Desakan dan tindakan mereka itu amat Keras dan tidak langusng menunjukkan sikap orang Melayu yang sebenar.

Sepatutnya mereka merakamkan aksi Karam Singh Walia ini yang sedang mabuk mengomel dan kemudiannya melaporkan kepada pihak Pengaduan awam TV3 agar Karam Singh Walia di kenakan tindakan Tegas atas kelakuan buruknya yang dalam keadaan Mabuk itu.

Semoga kejadian semumpama ini tidak lagi berlaku di Negara kita memandangkan semua Bangsa yang ada tahu bahawasanya sejak 50 tahun kita bersama sama dalam membangunkan negara Malaysia ini. masing masing mempunyai peranannya sendiri dalam membantu negara.

Karam Singh Walia

ads

Ditulis Oleh : .:: AMIRUL AMIN ::. Hari: 7:13 PM Kategori:

Blog Archive

 

Sponsorship I

Sponsorship II

Sponsorship III