TERKINI - Karpal Singh Akan Buktikan Anwar Ibrahim Peliwat

 
 1. Kegiatan meliwat Anwar Ibrahim bukanlah satu benda baru. Kegiatan seks luar tabii kegemaran Anwar telah mula dikesan seawal dia bersekolah menengah lagi.

2. Ramai kenalan dan teman rapat Anwar mengetahui kegetian buruk ini. Bila berkecimpung di dalam arena politik, ini tentu sahaja akan menjadi bahan penting untuk pihak lawannya.

3. Salah seorang yang tahu dan mengetahui bahawa Anwar ini seorang peliwat adalah Karpal Singh. Dia pada sekitar tahu 1997, dengan yakin dan angkuhnya mendakwa Anwar, Timbalan Perdana Menteri pada ketika itu adalah seorang peliwat.

4. Karpal juga mendakwa mempunyai bukti kukuh seperti akuan bersumpah dari beberapa orang yang didakwanya mangsa liwat Anwar. Jika benar dia mempunyai bukti itu, Persatuan Peguam Malaysia juga telah menggesa agar Karpal mengemukakan bukti tersebut agar keadilan dapat dilaksanakan!!!

5. SEKARANG DI MANA BUKTI TERSEBUT????? KENAPA TAK BERANI NAK KEMUKAKAN BUKTI DAN BAWA PELIWAT INI DAKWA DI MAHKAMAH??? KENAPA PERNAH SATU MASA DULU, KARPAL PULAK YANG MENJADI PEGUAM BELA SANG PELIWAT INI???

6. Itulah permainan jahat Anwar dan rakan-rakannya. Karpal pulak memang terkenal sebagai ULAR. Hari ini boleh cakap ini, esok boleh cakap lain pulak.

7. Jika benar Karpal Singh ikhlas dan berjuangan untuk apa yang selama ini dia katakan, SILA KEMUKAKAN BUKTI ANWAR MELIWAT DAN BIARKAN MAHKAMAH MENJATUHKAN HUKUMAN.

8. Karpal Singh tidak akan mengemukakan bukti itu sebab dia memang suka Peliwat menjadi Presiden dan dia akan menjadi pengikut peliwat yang setia!!!
 
Ingat Kata kata Karpal Singh?
Anwar Ibrahim Harus Bertaubat

Sumber : JIWA PARADOX

ads

Ditulis Oleh : .:: AMIRUL AMIN ::. Hari: 6:52 PM Kategori:

Blog Archive

 

Sponsorship I

Sponsorship II

Sponsorship III