Mayat Gadis Muda Dijumpai Setelah Diperkosa

Ini ada remaja perempuan kena rogol, dimutilasi dan dibunuh di hutan (Mungkin Filipina? Aku rasa negara itu yang selalu berlaku macam ni). Pada masa mayat itu dijumpai, badan nya sudah membusuk. Oh ini kes berkhemah dengan kawan-kawan di hutan. Beliau di ajak oleh rakannya untuk berbual di unggun api pada waktu malam tapi dia tak nak.
Merajuk ke apa ke. Nah! Sampai pagi esok pun tak balik. Oleh sebab itu kalau nak touching ke merajuk ke, tak payah la pergi tempat lain. Siapa yang tahu perkara ini terjadi? Tapi entah sape lah pula yang buat kerja ni malam-malam kat hutan. Orang asli ke? Orang utan ke?
Mayat%2BGadis%2BMuda%2BDijumpai%2B01 Mayat Gadis Muda Dijumpai Setelah Diperkosa

Mayat%2BGadis%2BMuda%2BDijumpai%2B02 Mayat Gadis Muda Dijumpai Setelah Diperkosa
Mayat%2BGadis%2BMuda%2BDijumpai%2B03 Mayat Gadis Muda Dijumpai Setelah Diperkosa
Mayat%2BGadis%2BMuda%2BDijumpai%2B04 Mayat Gadis Muda Dijumpai Setelah Diperkosa

ads

Ditulis Oleh : .:: AMIRUL AMIN ::. Hari: 8:42 AM Kategori:

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

 

Sponsorship I

Sponsorship II

Sponsorship III