PANAS BERAPI: Blogger Umno kutuk Puteri Umno! - GEMUK, GEMPAL & GEBU

Oleh: Pria Malaya

"Badan bersaiz badak sumbu"...begitulah antara bunyi kutukan seorang blogger otai Umno terhadap Ketua Puterinya...penyokong taksub Umno ini sanggup menghina dan menjatuhkan air muka pemimpinya sendiri gara-gara tidak menepati 'selera' mereka...sungguh memalukan..

Penulis tidak mahu mengulas panjang..korang baca sendiri artikel menghina peribadi Ketua Puteri Umno oleh blogger otai Umno (medan-info-kita.blogspot.com) seperti di bawah...wallahua'lam..

Mari Tonton Gambar Berahi..! Mashitah & Shahrizat Lebih UMMPPHH… Dari Ketua Puteri UMNO Malaysia..!

Yb Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin Perlu Segera Jauhi 3G Yang Dibahaskan Dalam Persidangan Puteri….

Pandanglaaaaah…. Lihatlaaaaaah…. !!

Beginilah rupa saiz badan dan potongan bentuk badan seorang Ketua Puteri UMNO Malaysia…. Ketua yang seharusnya menjadi contoh tauladan kepada semua..!

Apabila sebut sahaja perkataan Puteri, sudah pasti gambarannya ialah seorang wanita yang ayu, pinggangnya ramping, pasti ada potongan yang menarik. Ikut bahasa yang tidak formal, kita sebut MENGANCAM!!

Tetapi apa sudah jadi dengan Ketua Puteri UMNO Malaysia..? Yb Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin mempamerkan keterampilan persis seorang wanita obesiti…, inikah ciri ciri seorang Puteri..?

Mungkin inilah juga antara faktor utama yang menjadikan ramai anak anak muda wanita “kureng” tertarik mahu sertai Pergerakan Puteri UMNO..? Tak ada daya tarikan langsung..!

Malah dalam Persidangan Puteri UMNO tahun ini, para perwakilan seolah-olah mahu “menyindir” Boss mereka secara sinis… Antara isu isu perbahasan Puteri ada yang mengesyorkan agar Pergerakan Puteri itu menjauhi “permasalahan 3G” dikalangan mereka iaitu GEMUK, GEMPAL, dan GEBU….!

Wah waaahh waaahhhhh…! Dah kena tepat kepada batang hidung Rosnah.. Sudah pasti ketiga tiga G yang dimaksudkan itu memang ada pada tubuh badan Ketua Puteri itu!

Tetapi, malang sekali apabila tuan punya diri pula masih enggan “memperbaiki kelemahan” diri sendiri dan mengakui kelemahannya. Dalam ucapan penggulungan Rosnah pula, beliau sebaliknya mengajak Pergerakan Puteri menukar maksud 3G kepada GEMPUR, GENGGAM, dan GEGAR…!

Kalau badan bersaiz badak sumbu sudah pastilah tidak timbul sebarang keraguan untuk melaksanakan ketiga tiga G yang disebutkan itu…

Secara jujur memanglah tidak salah untuk Rosnah mengajak keseluruhan Puteri agar membawa kemenangan UMNO-BN dengan bertunjangkan kepada Gempur, Genggam dan Gegar terutamanya apabila dalam keadaan mahu berperang dan bertarung.

Namun begitu, teguran perwakilan Puteri juga seharusnya dijawab dan diakui oleh Rosnah sebagai Ketua Puteri yang gagal membawa perwatakan dan keterampilan menepati cita rasa sebenar sayap yang mewakili parti UMNO.



Ada yang mengatakan bahawa keterampilan Ketua Wanita UMNO, Yb Senator Datuk Shahrizat Abdul Jalil jauh lebih kemas daripada Rosnah… Lihatlah sendiri, masih ada bentuk badan dan pinggang dimililki oleh Ketua Wanita walaupun sudah berusia 57 tahun, masih bergetah!

Beza umur antara Sharizat dengan Rosnah ialah 19 tahun…



Satu lagi contoh keterampilan menarik! Yb Senator Dato Dr Mashitah Ibrahim, beliau juga jauh lebih berusia berbanding Rosnah. Mashitah 46 tahun, masih mengancam berbanding Rosnah yang baru berusia 38 tahun…. Pinggang Mashitah ibarat bentuk gitar..., macam kerengga!

Semoga Rosnah segera memperhalusi usul yang telah dibahaskan oleh perwakilan Pergerakan Puteri UMNO mahukan mereka menjauhi 3G – GEMUK, GEMPAL & GEBU..! Luangkanlah masa untuk hadiri slimming programme….

Manalah kita tahu pada Persidangan Agung Puteri UMNO Malaysia tahun depan 2011 nanti, Rosnah lebih slim dari Shahanim Yusoff..? - medan-info-kita.blogspot.com
p/s: Macam mana la kalau artikel ni dikarang oleh penyokong PAS/PR..pasti kena kutuk/'tazkirah' oleh penyokong Umno..harap ada rakan-rakannya boleh menegur cara kritikan peribadi blogger ini...

ads

Ditulis Oleh : .:: AMIRUL AMIN ::. Hari: 3:23 AM Kategori:

1 comments:

  1. Lagi pendedahan hebat...
    http://fzalpower.STIFORPMY.com/

    ReplyDelete

Blog Archive

 

Sponsorship I

Sponsorship II

Sponsorship III