Permaisuri Siti Aishah - Part 2

Permaisuri Siti Aishah - Part 2

Yang Teramat Mulia Cik Puan Besar Selangor Datuk Amar Siti Aishah binti Dato Seri Abdul Rahman

Beberapa panggilan yang aku terima hari ini semua memuji kerana keberanian aku membongkar isu ini.
Bukan kerana berani tapi kerana mencari kebenaran (to seek the truth). Ada juga yang suruh aku bersedia makan yang sedap-sedap dan main internet puas-puas kerana tak lama lagi aku akan ditahan bawah ISA! (bolehke?)

Kalau aku ditahan ISA pun aku bangga kerana aku adalah rakyat Malaysia yang pertama ditahan bawah ISA kerana mendedahkan kisah “cinta syyyh” dengan DYMM Raja Permaisuri Agung Ke X

Kisah “cinta syyhh” aku dengan aisyah hanyalah picisan jika dibandingkan dengan Dodi-Al Fayed yang kaya raya dengan Princess Diana yang cun melecun akhirnya terbunuh dalam kereta.

Aku tak berminat nak menulis buku tentang “cinta syyhh” ini. Cukuplah sekadar coretan didalam blog. Itu pun member dah nasihat macam-macam.

Kepada aisyah, ucap terima kasih kerana sudi menziarah Habib di ampang puteri ketika dia terlantar sakit. Terima kasih juga pemberian coklat dan air the untuk Habib.serta meluangkan masa bersama mantan isteri saya cik manja
Gambar kenangan bersama kakak sulung, aisyah dan adik saya di rumah hujung minggu kami Janda Baik

Kepada dato seri…don’t worry, saya tak akan jawab sms atau panggilan sekiranya aisyah berbuat demikian. Dato seri ada pistol (dato seri pernah tunjuk pistol pada saya dirumah ampang kononnya nak menakutkan saya secara saikologi….podah!) harta, duit, kuasa dan boleh buat macam-macam pada saya yang cuma ada blog saja. He he

Bersambung part 3 – Bagaimana saya mula mengenali permaisuri aishah dan bermulanya “cinta syyhh” 


Sumber : http://uncleseekers.blogspot.com/2010/11/permaisuri-siti-aishah-part-2.html

ads

Ditulis Oleh : .:: AMIRUL AMIN ::. Hari: 6:53 PM Kategori:

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

 

Sponsorship I

Sponsorship II

Sponsorship III