Siri 10: 3 Keraguan Lagi



Keraguan 21


Anwar berpantun katanya “Ditenun kain dengan kapas, Bermacam-macam warna ragi, Perahu lilin layar kertas, Berani kulanggar lautan api.” Betul ke?

Orang kata, cakap memang mudah, tapi nak buat yang susah. Tapi, setakat nak main pantun-pantun, GM pun boleh juga rasanya malah lebih hebat daripada syaitan tua ini. Ini pantun GM ye, sebagai respon kepada pantun Anwar yang pernah disiarkan kat laman blog dia.

Pi Singapore dengan Saiful naik keretapi,
Sayang, coach penuh kena berdiri,
Kata berani langgar lautan api,
Kenapa takut bagi DNA sendiri?

Eh macam tak kena je bunyinya….

Keraguan 22


Anwar kata satu dunia kutuk tindakan Kerajaan Malaysia menyiasat kes liwat dia. Betul ke?

Takpe lah. Diaorang nak kutuk ke, nak kecam ke, apa ke lantak diaorang lah, kita kan orang Malaysia, kita ikut cara kitalah. Negara diaorang pun bukan baik sangat. Tengok je macam Joseph Estrada bintang filem yang jadi Presiden Filipina tu. Rakyat punyalah menaruh harapan tinggi pada dia supaya dapat jadi hero untuk menyelamatkan rakyat macam dalam filem-filem lakonanya bila dah jadi Presiden. Tup-tup hampeh, tak mampu pun. Bila ada kuasa, ambik rasuah, rakyat juga yang merana kerana tertipu. Akhirnya rakyat tolak dia. Tu kat Palestine tu, berpuluh tahun naik berbuih kecaman antarabangsa terhadap Israel, diaorang buat dek je. Sama jugak kat Selatan Thailand, hari-hari orang kena bunuh. Kutuklah macam mana pun Kerajaan Thailand, Dok macam tu jugak.

Jadi Anwar Asshole tak payahlah panggil duta-duta asing ke, NGO asing ke, media asing ke nak minta sokongan supaya mereka tekan kerajaan. Jangan buat perangai macam Raja Mandeliar atau Si Kitul. Mereka tu tak ada hak nak campur tangan dalam urusan kerajaan negara kita. Tu sebab GM tak berapa suka dengan cara syaitan nie, dia sanggup buat apa saja untuk pastikan dia tidak dihadapkan ke mahkamah, termasuk gunakan pengaruh dia untuk pujuk pihak asing. Bukan GM tak tahu Anwar Asshole dah panggil pun dan jumpa diorang tu. Tu reporter gay dari Perancis, apa kenama budak gay tuh siapa mamat putih nie orang kat sana pun tak suka, ntah-ntah dah pernah dinodai oleh syaitan nie. Siapa tahu..!

Keraguan 23


Anwar kata Polis perlu segerakan siasatan kes liwatnya. Betul ke?

Cakap macam ular, berbelit-belit, berpusing-pusing. Kejap begitu, kejap begini. Inilah tanda-tanda orang dilanda psychopath atau psychotic agaknya? Ye lah. Macam mana Polis nak selesaikan siasatan kalau dia tak mau bekerjasama bagi DNA. Pas tu, cakap pulak macam Polis yang buat salah. Polis buat tu lah, Polis buat nilah, tangkap tak professional lah, Polis malukan dialah, macam-macam lagi alasan. Ek! Eleh….. GM syak mesti ada apa-apa nie. Kalau tak, buat apa buat perangai macam orang takut. Kalau orang lain boleh bagi DNA untuk selesaikan kes siasatan Polis, kenapa pula Anwar tak boleh. Itu hari dia sendiri cakap, Polis tak layak siasat kes liwat dialah. Sekarang cakap Polis perlu segerakan siasatan liwat dia. Yang mana satu nak percaya nie.

Sebab tu GM kata, dia ni dah gile. Sekarang nie kira gila talak. Projek 16 September 2008 tak jadi Anwar gila meroyan pulak. Sebab ramalan dia akan jadi Perdana Menteri tak jadi. Sepatutnya pagi 17 September 2008 tu mintak petugas Hospital Tanjung Rambutan standby kat banglo besar dia. Sebab nak bawak dia pegi kat Tanjung Rambutan. Bialah orang gila nie duduk sama orang gila lain. Jangan biar kita orang yang tak gila, pun jadi gila macam dia. Wahai pemuja taksub ajaran syaitan nie, hangpa pikiaqla sendiri betapa penipunya Anwar Asshole..alamak GM bau hancingla sapa yang kencing merata-rata nih.

SUMBER : g a R a m a N i s 

ads

Ditulis Oleh : .:: AMIRUL AMIN ::. Hari: 3:32 PM Kategori:

Blog Archive

 

Sponsorship I

Sponsorship II

Sponsorship III