Siri 12: Yahudi Dan Rasuah

PAS cukup marah dengan Yahudi sampai buat demontrasi? Kenapa tak marah Anwar Asshole bersahabat dengan Yahudi. 

Keraguan 26

Anwar kata dia bukan agen Amerika. Nak tergelak pun ada..!

Kalau ye pun tak payahlah nak marah-marah wahai syaitan tua yang gila. Selama ini Anwar terpekik-pekik kutuk orang lain bodoh, lembik, bangang, tak pandai urus ekonomi tu amende. GM senaraikan kawan-kawan baik Anwar Asshole yang dah merosakkan keharmonian dunia. Antara kawan-kawan rapat syaitan nie yang kita tahu Al-Gore (yahudi) dengan sombong membela Anwar masa melawat tahun 1999. korang mesti ingatkan, Paul Wolfowitz (yahudi) arkitek serangan keatas Iraq, Madeline Albright (yahudi) bekas state secretary US, Chris Pattern, bekas Gabenor Hong Kong, Garret Even, bekas Menteri Luar Australia, Gordon Brown, PM Britain, John R. Melliot (yahudi) bekas Duta US ramai lagi ler termasuk bangsa Yahudi yang hari-hari bunuh orang Palestine sampaikan PAS pun pakat dok pulun kutuk Yahudi siap dengan demonstrasi tapi sahabat Yahudi depan mata depa tak kutuk, senyap saja.

Yang menjadi konfius, apasal yahudi-yahudi sibuk tolong Anwar? Masa krisis ekonomi tahun 1997-1998 ketika George Soros si penyangak ekonomi dunia, yahudi kat atas tu tak nak tolong kita langsung. Ini yang GM hairan sesangat. Mungkin rahsia dalam selimut anwar depa dah pegang, yelah depa semuakan hebat dalam menghuru-harakan negara orang. Rakam video, ambil gambar dan macam-macam skil haram jadah yang depa hebat. That’s whyla beriya-iya tolong Anwar. Pasti ada udang disebalik cucur udang..!

Keraguan 27

Anwar kata kerajaan Pakatan Rakyat tak makan rasuah. Ayo..yo betul ka.?

Kes Yahya Shaari, paling awal kes rasuah yang timbul. Kutip duit dari business kononnya untuk jayakan sambutan 100 hari Pakatan Sialan memerintah Selangor.
Insiden itu jelas menampakkan Anwar bohong, dalam ceramah selalu canang Pakatan Sialan tidak akan mengutamakan kepentingan peribadi sepertimana kerajaan BN. Banyak kes rasuah yang dah timbul dalam parti Anwar. Si Gagap no.1 Selangor pernah riuh isu rasuah dan salah guna kuasa. Jangan temberangla nak cakap parti dia bersih. Bila dah ada kuasa pasti ada rasuah.

Macam PAS kononnya bersih sebersihnya. Pegiirahh..sama je cuma tak timbul kat permukaannya. Paling kuat bagi makan rasuah nasib dah terkandas. Kalu tidak lagi jahanamla PAS. PAS masalahnya sebab tak nak mengakui rasuah itu wujud. Kononnya depa nie tawaduk, pejuang Islam la katakana tapi sebenarnya tak boleh menerima kritikan orang lain. UMNO yang selalu dikutuk, la nie dah bangkit memperbetulkan masalah dalaman. PAS..? ego dah boleh menerima kenyataan. Sebab tu PKR dan DAP senang berkawan dengan PAS. Ini yang syaitan Anwar nampak, PAS senang diperbodohkan. Pegi jahanamla sama korang. Semua tak boleh pakai..!

SUMBER : g a R a m a N i s 

ads

Ditulis Oleh : .:: AMIRUL AMIN ::. Hari: 5:44 PM Kategori:

Blog Archive

 

Sponsorship I

Sponsorship II

Sponsorship III