PENDEDAHAN ADUN PAS BERZINA - Kronologi Lengkap ????

(PENDEDAHAN ADUN PAS BERZINA)

tarikh      : bermula awal minggu hingga hari ini
pelawak :  Waris AMP,Papa Gomo,Azmy Awang dan yang seangkatan dengannya
seting      : kisah ini berlaku di alam maya iaitu di negara Facebook,adapun diceritakan penglipurlara di alam     
                Blogger

Fitnah di Facebook

Inilah fitnah yang maha hebat untuk menjatuhkan maruah seorang Adun Pas di Kelantan iaitu Adun Selising, Pasir Puteh.Untuk rekod,Drs.Saipul masih berada di Makkah untuk menunaikan haji.Untuk memberi keadilan dalam bermaklumat,maka di sini Tok Lipur ingin menunjukkan cucu-cucu mengenai fitnah melampau ini:

lembaran satu

Lembaran Dua
Dua lembaran fitnah ini diperoleh daripada laman facebook yang beralamatkan Waris AMP.Untuk makluman, bukan Si Waris Anak Muda Pemfitnah (AMP) ini sahaja yang berkokok-kokok dalam isu ini tetapi ramai lagi.Walaubagaimanapun,Si Waris ini bercerita tanpa detail yang lengkap oleh itu fitnahnya dianggap sebagai peluru kapur semata-mata.

Tapi,ada seorang penyokong tegar UMNO di Pasir Puteh telah memberikan maklumat panjang lebar mengenai perkara ini dalam satu kumpulan di facebook (Group Pakatan Vs Pencacai Umngok).Berikut adalah dakwaan Aminuddin Muhammad:

klik untuk besarkan




Penulis mengikuti kisah ini secara dekat.Sudah hampir seminggu penulis cuba memerhati peluru-peluru kapur yang ditabur oleh pejuang-pejuang maya UMNO di Facebook.Mereka bercakap dengan yakin seolah-olah ada bukti yang kukuh.Untuk mendapat kepastian,penulis telah meminta bantuan sahabat maya,Encik Google untuk mengkaji lebih lanjut isu zina ini,manalah tahu ianya benar.


dan berikut adalah jumpaan carian yang telah dilakukan Encik Google:


Apapun,penulis tertarik untuk menekan laman Mesra.net Forum untuk melihat apa yang tertulis.
Berikut adalah jumpaan forum tersebut.Cukup hebat juga fitnahnya:

Tidak payah besarkan.Penulis paste semula ayatnya....

biggrin.gif mula-mula sekali ...feeeewwiiiitttttttt!!!!

Berikut adalah senarai pemimpin2 Pas yang beristeri melebihi daripada satu:

1. Menteri Besar Terengganu, Hadi Awang. Beliau ada tiga isteri. Isteri kedua dan ketiga adalah anak dara (18 tahun) yang terpedaya dengan `kewarakannya'.

2. Mohamad Sabu ada dua isteri. Isteri keduanya dirampas daripada rakan karib sendiri melalui kaedah berkhalwat di bilik 121 Hotel Perdana, Kota Bharu.

3. Hassan Abdullah ada empat isteri. Isteri pertama yang tinggal di Kampung Dangar Pasir Mas telah diceraikan kerana berusia lebih 50 tahun. Untuk mencukupkan kuota, beliau mencari ganti di kalangan anak dara, kini beliau sedang dalam proses untuk menceraikan isteri keduanya yang sudah mencecah usia lewat 40-an untuk digantikan dengan anak dara juga.

4. Takiyuddin Hassan ada dua isteri. Bakal isteri ketiga dalam proses. Khabarnya dari Negeri Sembilan dan bekerja di Kelantan.

5. Buniyamin Yaakob ada tiga isteri. Isteri kedua dan ketiga dikahwininya selepas membuntingkannya terlebih dahulu. Seorang anaknya adalah anak luar nikah.

6. Wakil Rakyat Pas DUN Selising, Pasir Puteh ada dua isteri. Isteri kedua bakal dikahwininya selepas keputusan Mahkamah Syariah Pasir Puteh nanti. Beliau kini dalam perbicaraan kerana berzina dengan isteri sahabatnya dalam gerabak keretapi. 

7. Menteri Besar Kelantan, Nik Aziz Nik Mat ada seorang. Memang ada beberapa wanita tergila-gilakan dia tetapi sempat dihidu isterinya. Maka beliau terpaksa tahan nafsunya walaupun membuak-buak sampai ke kepala. (Nik Aziz kena Queen Control ke?)

8. Affandi Mohammad ada dua isteri. Isteri keduanya disimpan di Kuala Lumpur. Beliau masih bernasib baik kerana isteri pertamanya belum mengetahuinya.

9. Timbalan Menteri Besar Kelantan, Abdul Halim Abdul Rahman ada seorang isteri. Tetapi beliau ada seorang perempuan simpanan yang ditinggalkan di sebuah kondominium mewah yang dikawal ketat pengawal keselamatan di Kuala Lumpur.

Cukup setakat ini.................
sumber :http://www.mesra.net/forum/lofiversion/index.php/t2442.html

Tulisan yang diboldkan dan dimerahkan itu adalah hasil pencarian penulis untuk dakwaan terhadap Adun Selising.Adakah pembaca masih tidak nampak?
Fitnah berzina ke atas Adun Selising telah bermula sejak dari tarikh 20 Ogos 2002,jam 6.17 petang di Mesra.net melalui seorang forumer yang bernama Badang.Mungkin para pemfitnah beranggapan bahawa orang ramai akan terpengaruh dengan pendedahan mereka ini kerana zaman facebook baru bermula setahun dua kebelakangan ini.Oleh itu,fitnah-fitnah yang mengatakan bahawa Nik Aziz meretui Adun Selising dalam PRU 12 selepas membuat solat istikharah adalah fitnah yang nyata.Malah,kalau diikutkan logik daripada penceritaan di atas,bagaimana si cikgu,suami kepada perempuan yang berzina dengan Drs.Saipul boleh naik ke atas gerabak kereta api dalam keadaan keretapi bergerak?Mustahil mereka boleh menyerbu masuk ke dalam keretapi ketika berhenti di mana-mana perhentian seperti Gua Musang dan Kuala Krai melainkan si suami telah berada dalam keretapi bermula dari Kuala Lumpur lagi.Oleh itu,keraguan penulis terhadap Aminuddin Muhammad yang menyebarkan cerita ini dipanjangkan dengan bertanyakan kepada beliau sendiri:

ISU KHALWAT ADUN PAS,SELISING PASIR PUTEH YANG DIHEBOH2KAN SEPERTI YANG DIDAKWA AMINUDDIN MUHAMMAD DIRAGUKAN PENCERITAANNYA....KONONNYA DRS.SAIFUL BAHRIN DITANGKAP KHALWAT DALAM COACH KTM SEBELUM PRU12....PADAHAL ISU INI SUDAH TIMBUL SEJAK DARI TAHUN 2002 LAGI...

    • Hairul Nizam kantoi lg c paloi AM ni.....pencacai la katakan...
      Wednesday at 06:50 · 

    • Aminuddin Muhammad 
      Saya tak pernah menyebut nama dan juga kawasan yang tepat. AnakRusa Nani yang mengeluarkan hal ini. Justeru itu, jika betul apa yang AnakRusa Nani tuturkan nama yang disebutkannya...terserahlah kepada AnakRusa Nani untuk tindakan seterusnya. Elok benar pada pendapat saya kita hanya menyebut nama sipolan dan sipolan dan jika mana2 pihak inginkan kepastian, maka pihak orang itu hendaklah selidiki kebenaran kenyataan itu bagi kesahihan berita yang disampaikan untuk 'eklusif' dirinya sahaja. SEKALI LAGI ingin nyatakan bahawa saya sama sekali tidak pernah menyebut NAMA mana2 ADUN. Saya hanya menyebut seorang ADUN dalam kawasan NP28.
      Wednesday at 10:27 · 

    • Anakrusa Nani MEMANGLAH TIDAK PERNAH SEBUT....ORANG YANG TIDAK BERTANGGUNGJAWAB DALAM AYAT2 NYA AKAN SENTIASA MENGELAK UNTUK MEMBERITAHU NAMA SESEORANG...TAPI BAGUSLAH AMINUDIN...NAK SEBAR FITNAH TAPI TAK NAK BUSUK NAMA....
      Wednesday at 13:05 · 

    • Anakrusa Nani KISAH YB DRS SAIFUL BAHRIN ADALAH KISAH HAMPIR SEPULUH TAHUN LAMPAU...KALAU BENAR DIA BERZINA DALAM KERETAPI,RAKYAT SELISING LEBIH ARIF,DAN MEREKA MEMILIH UTK PERCAYA DRS.SAIFUL
      Wednesday at 13:06 · 

    • Anakrusa Nani KALAU HENDAK KATA ORANG SELISING TIDAK TAHU KISAH INI,TIPULAH....PERKARA INI TELAH LAMA DIJAJA,CUMA MASA ITU TIDAK ADA FACEBOOK,ORANG BERCERITA DI MESRA.NET SEKITAR TAHUN 2002
      Wednesday at 13:07 · 

    • Anakrusa Nani KINI APABILA FACEBOOK ADA,PARA PEMFITNAH UMNO BAWA KEMBALI CERITA DENGAN TOKOK TAMBAHAN KALAU IKUT VERSI ASAL JUMPA PAKAI SELUAR DALAM KINI DENGAN TOKOK TAMBAH DITUDUH TERTANGKAP KETIKA ANU MASIH BASAH....
      Wednesday at 13:08 · 

    • Hairul Nizam C AM ni mmg x abih2 bwk cite ni...biorkan jer...
      Wednesday at 13:58 · 

    • Razi Abdullah AM tumemang x mengaku buat fitnah.. tetapi memang ada sekelumit hatinya yang busuk melakukannya.. budak SPM kalau baca nota dia pun boleh paham hatibudinya yg busuk tuu..
      Wednesday at 15:09 · 

    • Aminuddin Muhammad Maaf.... samada itu fitnah atau benar, memang itu yang dibualkan oleh 5 orang bersaudara tersebut yang linkungan umurnya antara 42 hingga 50 tahun disebuah Restoran dan kebetulan saya sdang menimati nescafe. Isu ini hangat kembali kerana iras wajah sianak menyerupai sibapa dan jangan lupa memang dulu tiada internet tapi kini teknologi DNA diterima pakai sebagai 99% tepat. Saya tak minta dipercayai cuma apa yang saya minta diselidikki kerna khuatir apa yang diperbualkan oleh mereka itu ada unsur2 kepentingan.
      Wednesday at 15:44 · 

    • Hirziq Haqqi salam..masyaallah.. x habih2 bawa fitnah.. kembali la kpd Allah n rasulnya..memalukan org p puteh je ni.. kalau x der dalil jgn cakap lain kali.. itu fitnah namanya..
      Wednesday at 15:56 · 

    • Aminuddin Muhammad Kepada yang mana kedengaran 'cerita2 ini', senang je.....kita jangan cakap apa2, jangan sebuatkan nama siapa2..... yang mana ada kelapangan masa dan juga kamera... Ambil gambar sibapa, ambil gambar si anak dan ambil gambar 'si polan'. Letakkan gambar ketiga-tiga mereka biar yang ramai membuat penilaian..... 'iras' siapa pada raut si anak.
      Wednesday at 17:10 · 

    • Aminuddin Muhammad Apapun bagi saya, tak kira UMNO tak kira PAS, mana yang ada 'kontroversi' itu tak yah lah dicalonkan supaya kelak 'FITNAH' tidak terkena kepada Jemaah. Yang nak jadi calon tu, kalau dah tahu dah ada 'kontroversi' pulak tak yah lah menyibukkan diri melobi jika sayangkan jemaah.
      Wednesday at 17:12 ·  ·  1 person

    • Hirziq Haqqi salam..berjuanglah atas dasar islam insyaallah berjaya dunia akhirat.. ikhlas kerana Allah.. Allahuakbar..
      Wednesday at 17:32 ·  ·  1 person

    • Anakrusa Nani 
      MACAM NILAH AMINUDDIN....SAYA ORANG PAS DAN ANDA ORANG UMNO...SAYA HENTAMLAH UMNO BYK MANA PUN,AWAK TETAP SOKONG UMNO DAN BEGITU JUGA SAYA TTP SOKONG PAS......TAPI KALAU SETAKAT DENGAR CERITA DI KEDAI KOPI,SEMUA ORANG PUN BOLEH...SAYA PUN BOLEH PERGI DUDUK MINUM NESCAFE DAN MENGATAKAN SI ANU DAN SI ANU INI BERKHALWAT....SEBAB BERCAKAP TANPA BUKTI INI SEMUA ORANG PUN BOLEH....MENGENAI DNA 99 PERSEN KE 10 PERSEN KE,KALAU RASA NAK BUAT,BUATLAH....TAPI KALAU NAK KATA MUKA SI ANAK SAMA DENGAN MUKA SI ITU,SI INI MAKA ITU ADALAH PREJUDIS TERHADAP CIPTAAN ALLAH....KALAU BENAR ISTERINYA DITANGKAP KHALWAT,SUDAH TENTU SI SUAMI TELAH MENCERAIKAN ISTERINYA....JADI BODOHLAH SI SUAMI HENDAK MENGUNGKIT PERKARA LIMA ENAM TAHUN LEPAS
      Wednesday at 20:21 ·  ·  3 people

    • Anakrusa Nani ATAU PERKARA INI DIBICARAKAN DI MAHKAMAH SYARIAH?WALLAHUALAM.....MUNGKIN SAUDARA AMINUDIN TAHU.....TAPI BAGI KITA,BERSANGKA BAIKLAH....YB SAIFUL MASIH DI MEKAH.....KALAU BENAR DIA PERNAH BERZINA,MEKAH ADALAH SEBAIK-BAIK TEMPAT UNTUKNYA...ORANG YANG MELAKUKAN KEMUNGKARAN BIASANYA AKAN DIUJI ALLAH DI SANA....DAN KALAU BENAR ITU ADALAH FITNAH SEMATA2,BERUNTUNGLAH YB YANG MENGUMPUL PAHALA BERGANDA TATKALA SEDANG MENGUMPUL PAHALA DI MEKAH
      Wednesday at 20:24 ·  ·  3 people

    • Aminuddin Muhammad Kita serahkan kepada Allah.... dan siapa yang sepanjang masa ada di Mekah yang 'dibenarkan' sempurnakan ibadat haji dan siapa yang terlantar kat hospital di Mekah atau uzur di bilik hotel disana juga sepanjang musim haji kita serahkan kepada Allah yang MAHA mengetahui.Apapun, saya tak pernah pun ajak ARN masuk UMNO malah tak payah pun masuk.
      Wednesday at 20:45 · 

    • Anakrusa Nani 
      OKAY....JIKA BEGITU KATA SAUDARA AMINUDDIN,MAKA DIHARAPKAN SAUDARA TIDAK LAGI BERCAKAP SOAL INI KERANA SAUDARA SENDIRI TIDAK MENGETAHUI....APABILA TAK TAHU,KITA BERCAKAP JUGA ERTINYA MEMFITNAH.... KERANA SAUDARA SERAHKAN PADA ALLAH DAN ALLAH JUGA MENGETAHUI,BIARLAH KITA SERAHKAN HAL INI KEPADA HAKIM SEGALA HAKIM....KALAU BENAR DRS.SAIFUL YANG BERTARAF USTAZ(KALAU IKUT PENGENALAN DALAM KERTAS UNDI DUN SELISING) ITU BERZINA,BIARLAH ALLAH YANG MELAKNAT DRS.SAIFUL DAN KALAU DRS TIDAK BERSALAH,BIARLAH ALLAH MELAKNAT ORANG YANG MENYEBARKAN FITNAH...DAN SAYA KIRA SAUDARA AMINUDDIN TENTUNYA TIDAK MAHU DILAKNAT,MAKA JANGANLAH MENJADI ORANG YANG MENYAMBUNG FITNAH
      Yesterday at 01:24 ·  ·  2 people

    • Anakrusa Nani DAN JIKA BENAR SI SUAMI KEPADA WANITA TERSEBUT MENANGKAP ISTERINYA BERZINA DULU,PASTINYA TELAH BERLAKU PROSES LI'AN IAITU SUMPAH LAKNAT.....ADAKAH PERKARA INI WUJUD DI MAHKAMAH SYARIAH?KALAU SAUDARA AMINUDDIN MAHU KEBENARAN DALAM KES INI,HARAP BOLEH RUJUK DI MAHKAMAH SAMADA ADA ATAU TIDAK KES ITU DI MAHKAMAH.....SAYA BUKAN ORANG PASIR PUTEH,JADI SAUDARA SEBAGAI ORANG PASIR PUTEHLAH YANG SENANG UNTUK MENGAKSES MAKLUMAT SEBEGINI...WALLAHUALAM
      Yesterday at 01:27 ·  ·  1 person

    • Faizal Alias ntah wahai saudara aminudin...adakah saudara ingin berbicara sesesutau perkara yg saudara sendiri tidak mengetahuinya??
      5 hours ago · 

    • Faizal Alias “Wahai orang-orang yang beriman! Jauhilah kebanyakan dari sangkaan (supaya kamu tidak menyangka sangkaan yang dilarang) kerana sesungguhnya sebahagian dari sangkaan itu adalah dosa.”(surah al-Hujurat ayat 12)
      5 hours ago · 


Untuk rekod,penulis telah mencabar Aminuddin Muhammad untuk menyemak samada berlaku atau tidak proses li'an di mana-mana Mahkamah Syariah antara Si Suami dengan Si Isteri terbabit.Kalau berlaku,maka barulah penulis mula percaya kepada asas cakap-cakap dakwaan ke atas Drs.Saipul Bahrin tersebut.

Apapun,kalaulah benar Drs.Saipul ini benar-benar berzina,sudah tentu isu ini heboh di Pasir Puteh dan tentunya beliau akan ditolak oleh pengundi dalam pilihanraya termasuklah ahli Pas kerana peristiwa ini dilaporkan lebih kurang lapan tahun yang lalu,namun sehingga kini,sokongan terhadap Drs.Saipul adalah semakin kuat.

Aminuddin juga berkata (termasuk Waris AMP yang memanipulasi isu ini di facebook),kes zina ini berlaku dalam tempoh masa sebelum PRU 12 iaitu lebih kurang empat tahun yang lalu sedangkan fitnah ini telah dimulakan LAPAN tahun yang lalu!

p/s : KEBIJAKSANAAN PEMBACA DIPERLUKAN UNTUK MEMAHAMI KISAH DI ATAS.
TERIMA KASIH INTERNET KERANA MENYIMPAN MAKLUMAT SEPULUH TAHUN LEPAS!

SUMBER : Kami Sokong Pas

ads

Ditulis Oleh : .:: AMIRUL AMIN ::. Hari: 11:21 AM Kategori:

Blog Archive

 

Sponsorship I

Sponsorship II

Sponsorship III