Saya Gay, Saya Ok??


Hebat memang hebat..Malaysia boleh!! Terkejut bila aku melihat video ini yang ditunjukkan oleh sahabat blogger

Tanpa segan silu, orang muda ini mengaku bahawa dirinya gay dan mencari kekuatan yang ada di dalam diri seorang gay. Aduh..benarkah dunia sudah mahu kiamat?

Tidak ada apa yang perlu dicari oleh seorang gay sebenarnya..tidak ada sebarang kekuatan yang perlu dicari selain dari kekuatan untuk memohon ampun dan taubat dari Allah s.w.t.





Nabi tidak mengaku umat..Sedangkan isteri sendiri pun dilarang untuk 'didekati' dari belakang inikan pula seorang lelaki 'mendekati' lelaki yang lain..

Apa mahu jadi sebenarnya dengan dunia? Benarlah seperti yang junjungan besar katakan..jahiliyyah pasti akan berulang kembali..Tunggu saja kehadiran dajal...

Aku kelu..nak muntah..loya tekak..naik angin dan macam-macam rasa yang ada dalam kepala aku sekarang...

Jangan jadikan ini sebagai budaya, SAYA GAY, SAYA OK!!! Kalau tidak, percayalah andalah yang sedang mengkiamatkan dunia...!!!!!

ads

Ditulis Oleh : .:: AMIRUL AMIN ::. Hari: 7:30 AM Kategori:

Blog Archive

 

Sponsorship I

Sponsorship II

Sponsorship III